Firefox s novým režimem pro snadné čtení

Firefox s novým režimem pro snadné čtení

Ve vývojové verzi Firefoxu si můžete povšimnout, že se na zpravodajských serverech začala objevovat v adresním řádku prohlížeče ikona knihy. Jedná se o funkci pro snadné čtení, s kterou jste se mohli setkat ve Firefoxu pro Android. Pokud na ikonu knihy klepnete, přeformátuje se stránka tak, aby se její obsah snázeji četl. Skryjí se tak reklamy, nepotřebné grafické prvky apod. Na obrázcích níže se můžete podívat na rozdíl.

idnes pred 600x309

idnes po

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
František Fajna | 24. duben 2024

Každá tiskárna si zaslouží být v nejlepší formě. Tu můžete zajistit renovovanými tonery, které nejenže šetří peníze, ale i životní prostředí.

František Fajna | 16. duben 2024

Potřebujete nový web? Váš starý web už je přeci jen příliš starý? Neumí to, co aktuálně potřebujete? Nefunguje vám komunikace s dodavatelem původního webu a chcete to změnit?

František Fajna | 9. duben 2024

Potřebujete notebook pro práci, školní počítač pro děti nebo zařízení pro celou rodinu? V naší nabídce naleznete široký výběr kvalitních produktů za skvělé ceny.