Hlášení o incidentu

Hlášení o incidentu

Vážení klienti, právě jsme vyřešili bezpečnostní incident, kdy byl náš poštovní server zneužit k rozesílání spamu a to díky odcizeným údajům našeho klienta k poštovní schránce. Jelikož byly použity správné přihlašovací údaje, tak pro naše bezpečnostní kontroly se jednalo o zcela korektní odesílání emailů. Technici tento problém detekovali během prvních 20 minut od zahájení rozesílání a při dalších 20 minutách jsme vše problém vyřešili. I přes rychlou reakci server odeslal přes 15 000 emailů. Z tohoto důvodu nastávalo zpoždění v doručování. Bohužel díky enormnímu množství odeslaných emailu se náš server dostal na některé blacklisty. Naši technici tyto problémy stále sledují a aktivně řeší. Tým eABM

Vážení klienti,

právě jsme vyřešili bezpečnostní incident, kdy byl náš poštovní server zneužit k rozesílání spamu a to díky odcizeným údajům našeho klienta k poštovní schránce.

Jelikož byly použity správné přihlašovací údaje, tak pro naše bezpečnostní kontroly se jednalo o zcela korektní odesílání emailů.

Technici tento problém detekovali během prvních 20 minut od zahájení rozesílání a při dalších 20 minutách jsme vše problém vyřešili.

I přes rychlou reakci server odeslal přes 15 000 emailů. Z tohoto důvodu nastávalo zpoždění v doručování. Bohužel díky enormnímu množství odeslaných emailu se náš server dostal na některé blacklisty.


Naši technici tyto problémy stále sledují a aktivně řeší.


Tým eABM

Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504