Poohlédnutí se za rokem 2015 a výhled do 2016

Poohlédnutí se za rokem 2015 a výhled do 2016

Čas neúprostně letí, ani jsme se nenadáli a je únor. Po hektickém lednu jsme si na základě vašich podnětů a porad pracovníků naší společnosti dovolili sepsat pár řádků co se povedlo v předchozím roce a co připravujeme v tomto roce. Není toho málo ...  

 

 

Rok 2015


Byl pro nás hodně zvláštním, ale dle našeho názoru dobrým rokem. Zaměřili jsme se na poměrně mnoho analytických a sledovacích prací, na jejichž základě chceme v letošním roce stavět a zlepšit naše služby zejména v oblasti dohledu, monitoringu a bezpečnosti. Výsledky našeho sledování nám ukázaly cestu jak lépe předcházet problémům a nebezpečím v oblasti IT, které každodenně řešíme.

 

Etický kodex a sponzoring

Pracovníci naší společnosti uzavřeli etický kodex, kterým se budeme vždy řídit. A to nejen vůči spolupracovníkům a společnosti, ale také vůči všem obchodním partnerům, zákazníkům a také konkurenci. Náš etický kodex je veřejně přístupný na našich stránkách. Etickým kodexem jsme se také zavázali podělit své úspěchy formou sponzoringu v oblasti sportu, vzdělání, společenských akcí a pomoct těm, kteří jsou závislí na druhých. Kromě našich stálých partnerů jako je Hokejový klub Frýdek-Místek, Kultura F-M, Karolínka a Miriamka , kde pomáháme buďto finančně nebo přispěním naší práce, chceme vždy každý rok pomoci alespoň jednomu novém projektu pokud to bude v našich silách. V minulém roce to byly projekty Fotbal Baška a soutěž "Každá ovečka se počítá společnosti Sepetná.

 

Pracovníci společnosti

Zejména pro rychlejší řešení Vašich požadavků jsme obě naše střediska, servisní i internetové, posílili o nové spolupracovníky.

 

Servisní středisko

Pro vzdálenou podporu uživatelů jsme zakoupili nové řešení vzdálené správy, které místo TeamVieweru má pro naše techniky daleko více možností. Je také jednodušší na instalaci, multiplatformní a co je nejdůležitější nemá problém s verzemi, které jsme často u TeamVieweru řešili.
Prostřednictvím nových stránek www.e-opravna.cz jsme začali nabízet naše služby stávajícím klientům i novým zákazníkům. Pro dohled jsme nasadili nový systém Zabbix, u kterého právě nasazujeme SMS notifikace, takže naši pracovníci budou mít neustále přehled o tom, zda všechny systémy korektně fungují. Uzavřeli jsme novou spolupráci se společností DELL, a tak Vám můžeme nabídnout lepší ceny na tyto bezkonkurenční produkty a to včetně DELL služeb. Absolvovali jsme několik produktových školení zejména v oblasti CLOUDových služeb, které se stávají čím dál více oblíbenější zejména pro svůj komfort a možnosti ve vzájemné spolupráci pracovních týmů.

 

Středisko Internetu


Se rozrostlo o nové specialisty v oblasti Internetového marketingu, grafiky, copywritingu, UX designu a zejména mobilních aplikací. Vzhledem k tomuto růstu se naše společnost rozšířila o další patro, kde máme kanceláře, místo pro jednání s klienty a školící místnost. Kromě mnoha menších projektů jsme realizovali dva velké projekty. První najdete na adrese www.invest-msr.com a slouží pro investory, kteří mají zájem o podnikání v MS kraji, druhý projekt je pro občany a návštěvníky města Frýdek-Místek visitfm.cz 
Dále proběhla první etapa vylepšení našeho významného produktu pro prodej vstupenek, který byl zároveň implementován u našeho nového klienta KV Aréna v Karlových Varech 

 

Rozšíření hostingových služeb

V oblasti hostingových služeb jsme provedli významnou výměnu jednoho z našich páteřních serverů umístěných v nejmodernějším datacentru společnosti VS Hosting, které splňuje nejpřísnější kritéria dle normy TIER 3+. Konfigurace nového serveru byla provedena naddimenzováním, tak ať jsme schopni plnit náročná přání klientů. Podrobné Informace o zvýšení kvality hostingových služeb najdete zde.

 

Rok 2016

Pro nový roky 2016 chystáme další růst a řadu inovací pro nové i stávající klienty. Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům klientů na odezvu, rychlost servisu, bezporuchovost a plnění úkolů plánujeme dokončení reorganizace naší společnosti, kdy budou ustanovení vedoucí středisek servisu a internetu. Tito vedoucí budou zodpovědní za plnění úkolů a projektů, organizaci a kontrolu úkolů jednotlivých pracovních týmů středisek.

 

Servisní středisko

Naše dohledové pracoviště projde velkým „upgradem“, kdy plánujeme lepší sledování serverů, stanic, logů, reportů, problémů a zátěže, které nám umožní lépe předcházet problémům. Toto sledování si vyžádá i změny v námi poskytované službě Outsourcingu, která bude rozšířena o pravidelné služby určené zejména na výše uvedené dohledové a monitorovací práce. Budeme se snažit společně s klienty zlepšit vzájemnou komunikaci a odstranit neduh ve formě volání přímo technikům, které většinou zastihnete při řešení jiných problémů, a ti pak nejsou schopni Vaše požadavky relevantně řešit.  Změny v oblasti Outsourcingu budou projednávány s každým klientem individuálně, dle jeho potřeb a nároků. Vzhledem k obrovskému nárůstu ticketů v servisu a helpdesku, kdy už se pohybujeme na hranici 10.000 požadavků za rok, budeme pracovat na zlepšení našeho helpdeskového a servisního systému pro sledování a reporting práce. Plánujeme dokončení systému monitoringu v systému Zabbix, kde nám schází poslední věc a to zasílání notifikací na mobilní telefon dohledového pracovníka. Tento sytém monitoringu nám umožní hlídat další desítky parametrů, díky čemuž budeme moci rychleji a přesněji zareagovat při problému. O těchto problémech budete ihned informování pomocí helpdesku. Servisní středisko bude dále nabízet a rozšiřovat služby dalším klientům po celé ČR pro jednorázové zásahy pomocí stránek www.e-opravna.cz a pro smluvní zákazníky dokončíme
stránky www.e-dohled.cz.

 

Internetové středisko

Plánujeme rozvoj v oblasti Internetového marketingu a poskytování školení. Již nyní pracujeme na nových velkých projektech, které jsou pro nás vždy velkou výzvou a máme radost, když se společně s klientem můžeme těšit z dobře odvedené práce. Z připravovaných projektů jmenujeme alespoň některé jako rezervační systém RC Sepetná, internetové stránky středisek hotelu Sepetná a penzionu Sluníčko, stránky marketingové společnosti O-Range, která je vlastníkem Miss Česká republika. Plánujeme druhou etapu našeho vstupenkového systému e-listky, který bude našim primárním produktem pro nabídku všem provozovatelům kulturních a sportovních akcí v ČR. Tento produkt bude pak přímo navázán na dlouhou dobu připravovaný systém www.naviguj.me, který plánujeme provozovat po celé ČR s možností expanze do zahraničí.

Sdílet článek:

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. květen 2024

Mnoho organizací se ptá, jak co nejlépe využít umělou inteligenci (AI) ke zvýšení produktivity aplikaci Teams. Microsoft Copilot byl přijat prvními uživateli pro svou schopnost získat přehled, rychleji aktualizovat týmy a generovat nové nápady v týmové komunikaci.

Václav Dobiáš | 7. květen 2024

Pokud hledáte způsoby, jak zvýšit svou produktivitu pomocí Microsoft Teams, jste na správném místě. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o nejnovější dubnové funkce a vylepšení.

Václav Dobiáš | 30. duben 2024

Zálohování dat a serverů je nezbytnou činností všech firem. Při větším množství serverů ale roste i požadovaná kapacita na zálohovacích (backup) jednotkách. Dnes si ale představíme řešení, ve kterém Vám stačí 16 TB na zálohu o velikosti větší než 1 PB (1024 TB).